محمد پسری تنها

دلا خو کن به تنهایی که ز تن ها بلا خیزد

Clustering 101 بجز آب، ننکسه های عودتی و حذفیاتند

Univers for dummies از همه اسرار الفی بیش برون نیفتاد، و باقی هر چه گفتند در شرح آن الف گفتند، و آن الف فهم نشد. اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ ۚ مَثَلُ نُورِهِ كَمِشْكَاةٍ فِيهَا مِصْبَاحٌ ۖ الْمِصْبَاحُ فِي زُجَاجَةٍ ۖ الزُّجَاجَةُ كَأَنَّهَا كَوْكَبٌ دُرِّيٌّ يُوقَدُ مِنْ شَجَرَةٍ مُبَارَكَةٍ زَيْتُونَةٍ لَا شَرْقِيَّةٍ وَلَا غَرْبِيَّةٍ يَكَادُ زَيْتُهَا يُضِيءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ ۚ نُورٌ عَلَىٰ نُورٍ ۗ يَهْدِي اللَّهُ لِنُورِهِ مَنْ
+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1401ساعت 13:40 توسط محمد تنها |

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ 

اول: بسم الله الرحمن رحیم سوره بقره: بسمل (عشق از اول از آن خونین بود تا شود پیدا آنکه بیرونی بود) بسماعیل اولاد الاغ، قتل خراصون. خرسها و خرها. بقره به قره صفرا، سیاه و زرد کشتی سگ نفس و قربان اینست. بدایت راه میبابد که از آق سرا بگذری. شمس تبریزی (کاخ سفید، دکان زردکوبی حزب الاغ) منا سیمپسون اند استیو جابز فامیلی، و تکثبر نسل یاجوج و ماجوج (تتار و ارمنی) در اروپا و آمربکا و همه جا دوم: الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ، الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ سوره آل
+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1401ساعت 13:40 توسط محمد تنها |

یلهث jalous سگ حسود ابلیس درمان ندارد الا مرگ

حسود هرگز نیاسود یعنی این غرمادرها در دنیا و آخرت در جهنم هستند ولی از ضخامت و مادرفرنگی بودن نمیفهمند. قد خاب من دساها مهمترین صفت شجره ابلیس حسدداست. صفت بارز سگان ابلیس زاده پخمه های گربز و دله دزد و بیمقدار بی انصافی از عیب حسد خیزد و صد عیب دیگر در رسد... شمس تبریزی شد عزازیلی از این مستی بلیس که چرا آدم شود بر من رئیس . وَلَوْ شِئْنَا لَرَفَعْنَاهُ بِهَا وَلَٰكِنَّهُ أَخْلَدَ إِلَى الْأَرْضِ وَاتَّبَعَ هَوَاهُ ۚ فَمَثَلُهُ كَمَثَلِ الْكَلْبِ إِنْ
+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1401ساعت 13:40 توسط محمد تنها |

لیل و النهار مادر و خواهر (ازواج ثلاثه آسمانی)

لَمْ نَجْعَلِ الْأَرْضَ مِهاداً «6» وَ الْجِبالَ أَوْتاداً «7» وَ خَلَقْناكُمْ أَزْواجاً «8» وَ جَعَلْنا نَوْمَكُمْ سُباتاً «9» وَ جَعَلْنَا اللَّيْلَ لِباساً «10» وَ جَعَلْنَا النَّهارَ مَعاشاً «11 دین سپندیاران دین اسلام سلم سه لم سه پند، آزمایش امانت داری و وفا لعلکم تعقلون. ان الله لا یحب الخائنین و الله یحب التوابین کمثل مشکات... ازواج ثلاثه وَكُنتُمْ أَزْوَاجًا ثَلَاثَةً ‎﴿٧﴾‏ فَأَصْحَابُ الْمَيْمَنَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَيْمَنَةِ ‎﴿٨﴾‏ يُولِجُ
+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1401ساعت 13:40 توسط محمد تنها |

معنویت خوش شانسی

قَالُوا طَائِرُكُمْ مَعَكُمْ ۚ أَئِنْ ذُكِّرْتُمْ ۚ بَلْ أَنْتُمْ قَوْمٌ مُسْرِفُونَ طیر، تایر، رابر، دزد، مالشی، آلمانی جندره، فرنسوس کندره. لاستیک زارگان پردوده صنعتی خوراک جهنم Tires and rubbers are sick and tired of being sick and tired شاد باش اي عشقباز ذوالجلال سرمدي با چنان پرها چه غم باشد تو را از آب و طين 36–19 (مشاهده آیه در سوره) هر که بی روزیست روزش دیر شد عاشقا دو چشم بگشا چارجو در خود ببين جوي آب و جوي خمر و جوي شير و انگبين عاشقا در خويش
+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1401ساعت 13:40 توسط محمد تنها |

شهر مدین شهر مصر و گندم شهر سگهای مدیون

نهان گشت آیین فرزانگان پرآگنده شد کام دیوانگان حتی اذا فتحت یاجوج و ماجوج من کل حدب ینسلون... طسم ‎﴿١﴾‏ تِلْكَ آيَاتُ الْكِتَابِ الْمُبِينِ ‎﴿٢﴾‏ نَتْلُو عَلَيْكَ مِن نَّبَإِ مُوسَىٰ وَفِرْعَوْنَ بِالْحَقِّ لِقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ ‎﴿٣﴾‏ إِنَّ فِرْعَوْنَ عَلَا فِي الْأَرْضِ وَجَعَلَ أَهْلَهَا شِيَعًا يَسْتَضْعِفُ طَائِفَةً مِّنْهُمْ يُذَبِّحُ أَبْنَاءَهُمْ وَيَسْتَحْيِي نِسَاءَهُمْ ۚ إِنَّهُ كَانَ مِنَ الْمُفْسِدِينَ ‎﴿٤﴾‏ وَنُرِيدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى
+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1401ساعت 13:40 توسط محمد تنها |

آن سر بیدانش مادر غرت

إِنِّي تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّهِ رَبِّي وَرَبِّكُم ۚ مَّا مِن دَابَّةٍ إِلَّا هُوَ آخِذٌ بِنَاصِيَتِهَا ۚ إِنَّ رَبِّي عَلَىٰ صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ‎﴿٥٦﴾‏ نصیحت در عالم ممکن نشد برای وصیت برون زدم. شمس تبریزی سگان زبان دراز دل و فهم ندارند بشدت منافق و حیله گرند. عمل عمل دل است و چونکه سگها پیشانی دارند و بیدل هستند تنها وصیت امکان پذیر است. يُعْرَفُ الْمُجْرِمُونَ بِسِيمَاهُمْ فَيُؤْخَذُ بِالنَّوَاصِي وَالْأَقْدَامِ ‎﴿٤١﴾‏ دينار اين قلعه پر زر باشد تو به من
+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1401ساعت 13:40 توسط محمد تنها |

یا حسین شهید تن بیسرت را که خواهد گریست؟

نصیحت، نصوح، ناصیه مغز گند و پیچ پیچ آل ابلیس توبه ناپذیر سکاری الموت. بیدل و جان سخنوران. سیستم عامل سگی سکاری الموت ابلیس که ترک کنی یا تحمل کنی از حسد عوعو میکند إِنِّي تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّهِ رَبِّي وَرَبِّكُم ۚ مَّا مِن دَابَّةٍ إِلَّا هُوَ آخِذٌ بِنَاصِيَتِهَا ۚ إِنَّ رَبِّي عَلَىٰ صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ‎﴿٥٦﴾‏ نصیحت در عالم ممکن نشد برای وصیت برون زدم. شمس تبریزی عمل عمل دل است و چونکه سگها پیشانی دارند و بیدل هستند تنها وصیت امکان پذیر است.
+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1401ساعت 13:40 توسط محمد تنها |

قل اعوذ برب الناس... بو که فی مابعد دستوری رسد رازهای گتنی گفته شود با زبانی کان بود نزدیکتر زین کنایات دقیق مستتر پارسی زیباترین زبانها و زبان مادری و زبان عشق و معناست و میباست قرآن به زیباترین نحو به فارسی ادا شود تا بسهولت برای همگان قابل دسترس باشد. زبان پارسی را چه شده است؟ بدین لطیفی و خوبی، که آن معانی و لطافت که در زبان پارسی آمده است و در تازی نیامده است. شمس پارسی گو گرچه تازی خوشتر است عشق را خود صد زبان دیگرست مولانا برای فهم معنا قرآن باید
+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1401ساعت 13:40 توسط محمد تنها |

تمدن میمونهای مسخره قر ده

وَلَقَدْ عَلِمْتُمُ الَّذِينَ اعْتَدَوْا مِنكُمْ فِي السَّبْتِ فَقُلْنَا لَهُمْ كُونُوا قِرَدَةً خَاسِئِينَ ‎﴿٦٥﴾ قل اعوذ برب الناس... بو که فی مابعد دستوری رسد رازهای گتنی گفته شود با زبانی کان بود نزدیکتر زین کنایات دقیق مستتر پارسی زیباترین زبانها و زبان مادری و زبان عشق و معناست و میباست قرآن به زیباترین نحو به فارسی ادا شود تا بسهولت برای همگان قابل دسترس باشد. زبان پارسی را چه شده است؟ بدین لطیفی و خوبی، که آن معانی و لطافت که در زبان پارسی آمده است
+ نوشته شده در شنبه 4 تير 1401ساعت 13:40 توسط محمد تنها |

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد